LFW DAY 3

Третій день був насичений різноманітністю локацій, Львів в цей час офіційно перетворився на місто моди, так як, гості могли помилуватися архітектурою міста переходячи на інший показ!

 День розпочався з лекціїї Мирослава Мельника (застовник блогу MTM fashion), про "Маркетинг в індустрії моди", лекція була цікава тим, що Мирослав розповів на живому прикладі багато різних аспектів які впливають на моду, тренди, рентабельність - всю необхідність маркетингу в модній індустрії.

 Також лектор надрукував власну книжку на тему лекції і я в якійсь мірі радий, що в Україні є люди, які друкують таке НЕОБХІДНУ літературу, зрадістю б прочитав!)


Надихнувшись модними трендами ми попрямували до Glory Cafe, де в рамках проекту LE BOX  пройшла презентація бренду Kostelni collection & Bag Kostelni, представленні були аксесуари і сумки, з одної сторони маливні але вдало пікреслюючи жіночність.Також речі які показують внутрішню красу молодої дівчини.






 
 Поїхали далі! І наступна зупинка- це природничий музей, де пройшов сюрреалістичний показ колекції одягу Ольги Стеблак "Інтро". Вона представила речі з візуальними цитатами львівського художника Володимира Костичко та поетичними цитатами поета Богдана-Ігора Антонича.
Колекція складається з 12 ансамблів жіночого однягу і єдиного чоловічого. Простий крій, натуральні матеріали (шифон,бавовна, шовк), декор принтами-цитатами, що відсилають до творчості сююреаліста Рене Магріта, кінорежисера Девіда Лінча. Написи були надруковані задом на перед, це і є саме ідея Девіда Лінча.Щоб прочитати рядки з поезії Антонича треба роздивитись себе у дзеркалі, таким чином людина мусить перенестися у "задзеркалля", щоб літери і слова встали на своє місце.Також хочу зазначити, що атмосферу підігрівала джазова, жива музика!!!











Ну і на завершення в холі Astoria Hotel пройшли дві презентації капсульних колекцій брендів :Olga ROMANOVA та OKSANA PIEKNA.

Для особливих моментів Ольга створила п"ять розкішних суконь під назвою "unique".За допомогою поєднання практично унікальні, не схожі одна на одну сукні, ніби створені для кожної жінки особисто, щоб підкреслити її індивідуальність.









  А на десерт були десерти у вигляді витончених силуетів в поєднанні з сучасними тенденціями від бренду OKSANA PIEKNA
Цього сезону дизайнер вирішила проексперементувати з розробкую авторських принтів та створила серію футболок. В основу покладена стилізація намиста з коштовним камінням. Футболки доповнюються спідницями в тон прикрас та авторським взуттям пастельних, бежевих відтінків.









Немає коментарів:

Дописати коментар